O týmu

Workoutland ACCR Czech Team

Jsme nováčci, jsme nadšenci, jsme zkušení závodnící i skvělá parta šikovných mechaniků.


Nový tým a nové výzvy

Workoutland ACCR Czech Team je jako závodní tým nováčkem, v jeho čele ale stojí česká závodní legenda Karel Trněný, několik zkušených navigátorů, tým mechaniků pod vedením šéfmechanika a matadora Bohumíra Svobody

a několik dalších členů. S hromadou zkušeností

a velkým zápalem se tak nebojí i náročnějších podniků v čele s velkolepým Dakarem. Cíle? Sbírat zkušenosti na prestižních mezinárodních závodech i podnicích v české kotlině a postupně zvyšovat své ambice. 


Extrémní i spolehlivá technika

Srdcem našeho týmu je FORD F-150 EVO+, speciál třídy T1+ pro Rally Dakar. Dalším klenotem je naprostá zběsilost, Škoda Fabia R5 spec. BS, která vznikla v naší garáži pod taktovkou Míry Svobody a disponuje opravdu extrémním výkonem 610 kW. Rally závody pak absolvujeme s Volkswagene Polo GTI R5, Fordem Fiestou R5 nebo nádhernou klasikou, Škodou Fábií WRC.



Kdo jsme?

Seznamte se s naší partou závodníků, navigátorů a mechaniků. 


Karel Trněný
Závodní pilot

účastník Rally Dakar 2012 a 2023, Mistr ČR ve sprintrally 2007, vítěz poháru FIA v závodech do vrchu 2019 kat. 3, více než 300 odjetých závodů

Facebook

Facebook Fan Club


Michal Ernst
Navigátor Rally Dakar a Cross-Country

Mistr ČR ve sprintrally 2003, vítěz Rally Sweden PWRC 2011, 4 místo celkově na Rally Deustchland 2013, více než 30 odjetých závodů ve WRC 

Facebook


Christian Doerr
Navigátor

navigátor rally, více než 90 odjetých závodů


Václav Pritzl
Navigátor

navigátor rally, více než 230 odjetých závodů


Bohumír Svoboda
Hlavní mechanik a inženýr

Hlavní mechanik a inženýr týmu, závodní pilot historických vozidel, 6 násobný účastník rally Dakar, Mistr ČR sk.2 v rally historických vozidel.


Pavel Bárta
Mechanik

Bohumír Svoboda jr.
Externí mechanik

Václav Sedláček
Externí mechanik

Luboš Gregor
Externí mechanik

Tomáš Černický
Externí mechanik

Milan Horyl
Navigátor

navigátor na Rally Dakar 2023

Naše technika


Volskwagen Polo GTI R5
Typ: Speciál kategorie WRC 2 (třída R5) pro rally soutěže
Motor: řadový čtyřválec o objemu válců 1,6 l
Výkon: 200 kW

Ginaf X 3335 S
Doprovodný kamion se servisním zázemím.

Škoda Fabia R5 spec.BS
Typ: Extrémní speciál pro závody do vrchu konstruovaný přímo v dílnách závodního týmu
Výkon: 610 kW

Škoda Fabia WRC
Typ: Speciál kategorie RC1, neboli WRC pro rally soutěže
Motor: vodou chlazený přeplňovaný čtyřválec o objemu válců 1 999 ccm
Výkon: 221 kW

Ford Fiesta R5
Typ: Speciál kategorie WRC 2 (třída R5) pro rally soutěže
Motor: řadový čtyřválec o objemu válců 1,6 l
Výkon: 216 kW

Ford F-150 EVO T1+
Typ: Specifikace T1+ – speciál pro dálkové cross-country soutěže
Motor: V8, 5.0 l
Výkon: 268 kW

Závody doma i v zahraničí, v dunách i na asfaltu.

Vidět nás můžete jak na podnicích Mezinárodního mistrovství ČR v rally, tak v rallysprint sérii, Mistrovství Slovenska v rally, evropském poháru v závodech do vrchu a hlavně - na dálkových cross country závodech včetně Dakaru.


Poslední odjeté závody